Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2019, 00:27   #10
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polite Bekijk bericht
Ik gebruik momenteel Minoxidil alleen deze slaat niet heel erg aan. Ik zie alleen wat donshaartjes terug komen op de plekken waar eerder haar zat. En wat betreft PRP ben ik het met je eens, als het zo goed zou werken was het wel populair. Maar bedankt voor de reactie! Zeker het afwegen waard.
Het belangrijkste is dat je haaruitval uiteindelijk zal moeten gaan stabiliseren. Dit is mij gelukt met het volgende regime : finasteride 1mg, 1x per dag minoxidil foam, super haar formule van de tuinen en biotine.

Ik raad je aan om de foam versie van minoxidil te gebruiken dit maakt je haar niet vettig en je hebt een kleinere kans op bijwerkingen. (heel comfortabel spul)

Wellicht is het een idee om een foto te posten van je huidige situatie ik ben best benieuwd!

Gebruik je momenteel ook andere medicatie? Zo weet ik uit eigen ervaring dat chemische rotzooi tegen acne zwaar agressief kan zijn en dit zeker ten nadele komt van je haar. Zoek maar eens op internet bv Roaccucatane. Mocht je medicatie gebruiken verdiep je eerst hier over in wat dit met je haar doet..

Over de bijwerkingen van finasteride, dit zal op forums een vertekend beeld geven omdat je alleen maar horror verhalen leest. Probeer het zelf uit en mocht het je niet bevallen kap er gewoon mee. Dit artikel vind je vast wel interessant http://testosteronman.nl/haarverlies...a-finasteride/
skullcrack is offline   Met citaat reageren