Los bericht bekijken
Oud 19 december 2006, 00:19   #27
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
ik heb nergens gezegd dat ik perfect ben en ook nergens claim ik dat mijn visie en mening de enigste juiste is.

als ik een bewering doe dan staaf ik hem wel met een goede bron of argumentatie.
het hele probleem is dat in die hele discussie jullie het wel van mij en anderen verwachten maar dat jullie nergens met een fatsoenlijke bron kwamen maar gewoon keihard mensen negeerden, belachelijk maakten of ongefundeerde kwetsende uitspraken deden.

ik heb idd op het eind gezegd dat wat ik wel wil doen is "je in je bek schijtten zodat je een week extra poep kunt praten".

het is in principe een aanbod en een sarcastische/cynische opmerking naar aanleiding van jou zoveelste irriterende opmerking.
als mensen namelijk ongefundeerd praten dat word er wel eens gezegd: "hij praat poep"

niet netjes van mij maar zeker niet zo asociaal als de opmerkingen en aantijgingen die jullie pagina's lang maakten.

misschien moet je zelf eens dat topic teruglezen, ik heb het zonet ettelijke 20 pagina's snel gedaan en nog steeds blijf ik bij mijn standpunt dat ik gewoon niks ongefundeerds heb gezegd.
Je blijft maar zeggen he. Ik kom met bronnen. Zeg me waar jij een bron van wilt en ik google wel even. Mijn hele topic was bedoeld om aan te geven dat Islam een vredelievende religie is waarop jij telkens zei van nee het is een geweldadige religie. Hoe wil je dat ik jouw een bron geef over islam dat het niet geweldadig is? En dat terrorisme niet toegestaan is en waar moe tik een vron van halen over dat niet alle moslims slecht zijn?
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline