Los bericht bekijken
Oud 19 december 2006, 01:52   #30
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
zucht....

1) jij zegt iedere keer dat je een bron gaf. dat deed je nooit of je kwam met een bron die gigantisch subjectief was.
ik zeg dat 70 a 80% van de moslims homofoob is. jij vraagt een bron en beweerd dat dat maar iets van 50% is. jij krijgt je bron maar jij geeft zelf geen bron voor jouw bewering. dat is 1 van de ontzettende irritante dingen waar jullie bij mij en anderen het bloed onder de nagels mee vandaan haalden.
2) als jij beweerd dat de islam een vredelievende religie is dan begeef je je op zeer dun ijs aangezien de islam op papier en in werkelijkheid dus elke dag weer op grote schaal aantoont dat het niet zo is. kijk bijvoorbeeld eens naar de verkrachtingswet in pakistan. als een westers iemand leest dat vrouwen op grote schaal worden misbruikt in islamitische landen en dat ze geen poot om op te staan hebben dan wekt dat de woede van veel westerlingen. als je dan gaat beweren hoe vredelievend en tolerant de islam is dan kun je commentaar verwachten.
3) zelfs in dit topic reageer je erg min tov homo's. de assocatie die jij zelf maakt met homo zijn is een uiting van woede. biljartbal, jij en zimza hebben allemaal eigenschappen die een normaal mens met enig besef van normen en waarden tegen de borst stoten.
als je joden haat, homo's haat, hoeren bezoekt en jezelf laat discrimineren als vrouw zijnde en nog eens ff beweerd dat alle blanke mannen vrouw en kind verkrachtende barbaren zijn zonder bron dan verspeel je ook het laatste beetje begrip en moet je niet raar opkijken als mensen boos reageren.

je mag best beweren dat bijvoorbeeld sexueel misbruik door priesters vaak voorkomt. staaf zoiets dan met een bron en een goede argumentatie en niemand zal je tegen spreken of kunnen spreken.
als je naar aanleiding van een verkrachting in peru concludeerd dat alle blanke (christelijke) mannen pedofiele verkrachters zijn dan ben je niet wijs.

maar ja, ik heb zo'n gevoel dat ook deze post van mij verspilde moeite is.
Ik ben zelf geen homofoob. Ken een paar homo's, ontzettend aardige mensen met wie ik goed kan opschieten. Ik heb niets tegen ze. Over verkrachtingswet gesproken. Typ maar is even in op google. PAkistan verkrachtingswet, dat is al heel lang veranderd.

Edit: ik heb 2 x een hoer bezocht in Kashmier. Hoe lang ga je dat nou nog zeggen? Van dat ik een hoeren neuker ben? Hou er alsjeblieft mee op. Het is net alsof ik de enige ben in groepe van alles en nog wat...die betaald seks heeft gehad
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden

Laatst gewijzigd door simbah; 19 december 2006 om 02:00
simbah is offline