Discussie: Micro Pigmentation
Los bericht bekijken
Oud 10 april 2019, 16:35   #65
Vos92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2019
Berichten: 1
Geslacht:
MHP bij follicle aesthetics

Hallo allen,

Een tijdje terug heb ik een MHP laten doen bij Wesley. Zoals bij iedereen was het denk ik een weloverwogen keuze. Het is toch even schrikken als je je voor het eerst met een kaal geschoren koppie ziet. Ik wilde gewoon iets ondernemen omdat mijn haar zo dun werd en ik zo snel kaal werd.

Ik heb eerst 3 sessies's gehad en toen moest ik onverwachts naar het buitenland. Op zich zag het er toen al prima uit. Na terugkomst hebben we de afsluitende sessies gedaan, en ik ben meer dan tevreden!

Wesley is een vriendelijke man die heel erg met je mee wilt denken, en ook veel inlevingsvermogen heeft. Wanneer je zelf nog niet helemaal tevreden bent is hij niet te beroerd om een extra sessie in te plannen, top service!

Ik heb tegen niemand verteld dat ik dit ondergaan heb. Tot op heden heb ik nog niet gehoord dat mijn hoofd er raar of nep uit ziet. Ik krijg zelfs reacties waarom ik mijn haar niet langer laat groeien "je hebt gewoon overal stoppeltjes" zeggen ze dan.

Mocht je een MHP overwegen, zou ik Wesley zeker in je overweging mee laten nemen!
Vos92 is offline   Met citaat reageren