Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2009, 21:59   #72
Apple-Bottom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2009
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julius Bekijk bericht
Als welke bedrijf dan ook hun pruiken uit china laat komen(maatwerk) zijn ze ook kant en klaar en de leverancier hoef dan niks meer aan te doen, dat heet kant en klaar. Ik denk dat vellsnaturallookwigs voldoende capitaal heeft om een grote, maar verschillende remihair pruiken op voorraad te hebben, voor klanten zoals ik die alla minuut een goed kwalitatief pruik nodig hebben, dat heet cash flow.

Als je naar een restaurant gaat verwacht je ook niet dat jij je eten over 6 weken geserveerd wordt. Na dat je de helf hebt betaald

De ene bedrijf dek zijn kosten met de betaling van de klant en een ander bedrijf heeft capitaal om meteen te kunnen leveren als nodig is. En dan praat ik niet over pruiken van 200 euro, maar echte pruiken, waar ik genoeg voor wilt betalen. die pruiken van 200-400 euro hoef ik niet en als een site deze bedragen gebruikt om mij aandacht te trekken, kunnen ze het vergeten.

Ik ben Vells niet, maar wel een klant die zich irriteer aan zulke belachelijk manier van adverteren op forumsite van anderen.

Als je exclusief wilt zijn dan steek meer geld in je marketing en dan kom ik jouw advertentie tegen waar ik die van Vells tegen bent gekomen, op grote beurzen. Spits.etc etc

Beste Julius (aka Vells),

Mocht jij het niet zijn, mijn excuses dan maar het is echt te obvious. Dus trek ik mijn excuses weer in. Het is eigenlijk toch best wel zielig dat je op zo'n domme manier probeert je noodlijdende bedrijf te redden van een aankomende ondergang.

Kun je je tijd niet beter besteden? Ik had op z'n minst verwacht dat je het te druk zou hebben om op Haarweb te zitten. Het verbaaste me al toen je zei dat JE een uurlang met 1 klant bezig was. Je hebt dus geen moer te doen en tijd zat. Is dat omdat je geen klanten hebt? Verklaar je nader s.v.p.

Je komt echt heel erg dom over. Ten eerste is je vergelijking een beetje dom.

Quote; "Als je naar een restaurant gaat verwacht je ook niet dat jij je eten over 6 weken geserveerd wordt. "

Als ik naar de Snackbar ga dan kan ik kiezen .. of ik trek een kroket uit de muur (dit heet kant en klaar). Of ik laat er een vers maken. (op maat dus) Dat was een betere vergelijking. Wat jij dus duidelijk hebt gemaakt is dat je geen wigs op maat maakt. En dat is stom voor iemand die $10.000 heeft betaald voor een cursus pruiken maken.. dat is niet goed voor je CashFlow..

Even over CashFlow;

Cashflow is een term in de bedrijfseconomie waarmee het geld dat een organisatie in en uit gaat bedoeld wordt. Als er geld binnenkomt heet dit een positieve cashflow en als er geld de organisatie verlaat is dit een negatieve cashflow.

Onthoud Negatief goed! Waarom? Omdat ik zwaar het vermoeden heb dat ze (jij dus) niets verkoopt. De crediet crisis is imiddels ook in Nederland zo te zien.

Ik raad het je ten strengste af om Vells (jezelf) nogmaals te beschermen. Je verpest alle mogelijkheden die je hebt om je bedrijfje te redden.

Weet je wat? Ik geloof je niet eens!

Mijn advies is volg mijn advies op! En doe iets aan je Taalvaardigheid!

ps: Ik ken Vells niet, maar ben wel iemand die zich irriteert aan zo een belachelijke manier van adverteren op een forum van anderen.

Laatst gewijzigd door Henk; 7 januari 2009 om 22:17
Apple-Bottom is offline   Met citaat reageren