Los bericht bekijken
Oud 20 december 2012, 15:06   #5
yogamariska
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2012
Berichten: 7
Hai Elvis,
een pruik valt niet af! (je kan hem eventueel vastplakken met een soort plakband) Mijn dochter is van de zomer in alle attracties van de kermis ed geweest zonder enige angst dat ie afviel en dat is dus ook niet nodig. Je komt in aanmerking voor een gratis pruik van stichting haarwensen, kijk maar eens op de site. Het is dus geen maatwerk pruik, maar echt prachtig. Ik weet dat een kaal koppie erg confronterend is, maar als je dochter zich goed voelt moet je dit echt stimuleren. De mijne wil perse een pruik, maar ik ken andere kinderen in diverse leeftijden die dit juist niet willen, of het zat niet fijn of ze vonden dat anderen maar moesten accepteren wie ze zijn. Maar 1 ding is zeker, kinderen zijn veel fexibeler als volwassenen en wat ik merk bij mijn dochter (die overigens ook erg boze buien heeft) het leven meot vooral doorgaan en stopt neit omdat zij toevallig kaal is, dat zegt ze zelf. De eerste week dat ze de pruik had, schoot ik nog wel eens vol. Maar dan werd ze kwaad omdat ze vond dat de pruik haar prachtig stond , waarom zat ik nou te zeiken....

We hebben idd haar vaccinaties laten ontstoren bij een homeopaat en ook andere korrels laten nemen. Dat heeft dus niks geholpen in die zin dat ze dus alsnog kaal is geworden (maar eht kan best zijn dat volgend jaar haar haar weer gaat groeien). Het heeft wel geholpen dat we de plekken voor haar serieus hebben genomen en ook voor ons dat we toch iets hebben gedaan. Toen ze 2 was waren we via de huisarts naar de dermatoloog en die heeft ons toen cortisolzalf gegeven, maar dat hebben we maar even gesmeerd. Bij ons zeiden ze meteen eigenlijk al dat er geen middel is.

laat wat van je horen, groet Mariska
yogamariska is offline   Met citaat reageren