Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2020, 10:52   #1
petje87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 42
Geslacht:
haarkliniek fuegenix iemand ervaring mee?

Goedendag,

Ik ben aan het rond oriënteren en verschillende gesprekken gehad bij haarklinieken voor een haartransplantatie. Laatst had ik een gesprek gehad bij Fuegenix in Bergen op zoom en het was met de arts zelf. Deze kwam zelf verzekerd over en maakte het niet mooier dan dat het is en schetste een realistisch patroon voor 1350 grafts om mijn inhammen op te vullen en de mogelijke littekens na de fue. Ik ben ook niet opzoek naar een puberhaarlijn en ben me heel goed bewust van dat ik een donor heb van rond de 5000 grafts en die wil ik bewaren voor latere operaties indien nodig over 10 jaar bijvoorbeeld en een eerlijk beeld over de mogelijke zichtbaarheid van de littekens. Dat besprak de arts eerlijk, wat voor mij vertrouwen kweekt.

Het enige nadeel aan Fuegenix voor mij was dat het een nieuwe kliniek is. weinig ervaringen van personen zelf. Tijdens het gesprek liet de arts zeer veel foto's zien van zijn werk en hoe die te werk gaat en nam de tijd voor al mijn vragen, heb ook persoonlijk app contact als ik vragen heb. De arts is BIG en ISHRS(gecheckt). Het nadeel voor mij is dat het heel goed voelde en beter dan bij andere klinieken waar ik op gesprek ben geweest, ik werd niet geduwd naar een haartransplantatie of wat dan ook. Echter zijn ervaringen voor mij ook van belang. Aangezien ervaringen praktische eindresultaten zijn. Ik ben benieuwd naar jullie mening of adviezen hierover ?
petje87 is offline   Met citaat reageren