Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2020, 21:17   #8
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 969
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cas33 Bekijk bericht
@petje87: ik bedoel dat de arts bij verschillende praktijken/haarklinieken ervaring op heeft gedaan en nu dus net zijn eigen praktijk is gestart. Die ervaring met verschillende werkwijzen/behandelingen/methoden vind ik persoonlijk een voordeel want hij weet wat goed/minder goed is en welke behandeling voor jou geschikt is.

Op zyzzalive: ik snap jouw zorgen en ik zat ook met verschillende vragen voor ik de knoop doorhakte. het is een nieuwe praktijk dus des te voorzichtiger was ik...

ik weet niet of de resultaten op de website van deze kliniek zijn. Als ik eerlijk ben denk ik van niet, want het is een beginnende kliniek. Je gaat natuurlijk ook geen foto's van andere klinieken op JOUW website zetten. Wel heeft de arts mij ook op zijn tel foto's laten zien die hij heeft gemaakt bij eerdere behandelingen. die zagen er gewoon goed uit.

Er staat me iets van bij dat de arts dit toelichtte over 'enige in NL'. Is het niet de combi van BIG en ISHRS die uniek is? Ik heb iig wel zijn certificate gezien. ik zou als ik deze praktijk was ook wat meer inzichtelijk maken welke arts/artsen er werken.

Van tevoren wilde ik eigenlijk niet op consult, want het is best ver vanuit DH naar Bergen op Zoom. Maar de arts stond erop omdat hij aangaf live beter te kunnen beoordelen dan via een foto / camera. Hij heeft dan ook zo'n apparaatje om in te zoomen etc. Ik was blij dat ik er heen ben gegaan. Hij liet me ook z'n behandelruimte zien en daar zag ik ook z'n Erasmus Uni diploma aan de muur hangen.

De assistent die bij mijn behandeling was was een freelancer. Ik denk dat je als beginnende praktijk niet veel personeel gaat aannemen en dat je dat gaandeweg uitbreidt. Vaste kosten worden ook doorberekend in de prijs dus voor mij niet zo erg dat het kleinschalig is. Ik vond het daarnaast fijn dat ik persoonlijk contact had met de arts, vanaf initiële interesse tot nabehandeling, gewoon via whatsapp.

Een groenteboer op hetzelfde adres? Het is een verzamelgebouw. Ik zag vooral andere zorgverleners zoals een acupuncturist en een coachhuis. Als ik had geweten dat er ook een groenteboer was was ik daar heengegaan voor wat fruit in m'n pauze

En wie is de arts dan?

Met alle respect maar ik vind jouw verhaal als zijnde patiënt erg ongeloofwaardig.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren