Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2008, 20:42   #44
ik1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Berichten: 16
Samen kopen

Dag lotgenoten,

Ik begrijp volkomen dat er mensen zijn die gefrustreerd zijn als het gaat om een handicap, in dit geval overbeharing.

Maar ik wil jullie wel erop attenderen dat jullie op een forum zitten met 'lotgenoten'. Lotgenoten die wij allemaal niet kennen.

We kennen elkaar niet en er zijn sommigen die zo'n Tria apparaat willen aanschaffen. Een schitterend idee als het kostenbesparend is en nog eens effect heeft.

Maar wees realistisch, gaat het werken om met onbekenden een apparaat aan te schaffen? Willen jullie geld overmaken naar een bankrekening? Naar een rekening van iemand die jullie niet kennen?
Misschien dat ik nu wantrouwend overkom maar ik spaar liever door naar de 1000 euro en dat ik het eruit heb en een apparaat voor mezelf, dan dat iemand mij oplicht voor 300 a 400 euro.

En mocht ik na aanschaf van zo'n apparaat tevreden zijn met resultaat, dan verkoop ik hem door of maak er iemand blij mee die ook met hetzefde probleem kamt als ik.

Maar ik doe nog even doorgaan bij Korpos, donderdag weer mijn 2de afspraak. En ik moet zeggen dat het heel goed werkt op mijn gezicht.
Je betaalt er wat voor maar geld maakt mij niet gelukkig, als je het hebt is het wel handig natuurlijk.

Een resultaat, wat ik nu al heb na 1ste behandeling maakt mij wel heel erg gelukkig!!

Succes en ik hoop dat de mensen mj begrijpen die samen zo'n apparaat willen kopen. Het is maar een mening, keus ligt natuurlijk bij jullie zelf.

Gr, Ik1
ik1 is offline   Met citaat reageren