Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2015, 09:29   #4
bellaitalia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2015
Berichten: 2
Geslacht:
De haartjes zijn niet weggegaan, maar ze groeien naar mijn gevoel wel trager, en zeker die op m'n buik zien er toch dunner uit dan ze eerst waren, maar ik vrees dat het daar bij zal blijven.
Ik heb wel geen enkele bijwerking zoals die droge huid en zo, maar een laag libido is volgens mij een mogelijke bijwerking van zowat elke pil. De enige reden waarom ik soms overweeg om ermee te kappen is dat ik meer ongerust ben over de mogelijke bijwerken van anticonceptie zoals een embolie of dat er misschien op lange termijn wel gevolgen zullen zijn. Ze zeggen dat het geen effect heeft op je vruchtbaarheid en zo, maar uiteindelijk krijg je toch een heleboel hormonen binnen gedurende een lange tijd (zeker als je de pil samen met androcur neemt), dus dan denk ik van ja zo gezond kan het toch allemaal ook niet zijn. Ik ben alleen bang dat als ik ermee stop dat het de haartjes harder gaan groeien. Maar zoals ik al zei, tot nu toe geen problemen. Ik zit ook niet in de risicogroep zoals rokers of zo dus daar moet je dan ook maar rekening mee houden denk ik dan.

Ik zou zeggen ga je informeren over wat de mogelijkheden voor jou zijn. Ik ken die pil die jij neemt nu niet, maar misschien dat als je er iets als androcur bijneemt je nog meer bijwerkingen krijgt omdat je dan denk ik nog meer slikt. Of misschien ligt het gewoon echt aan je pil of zo. Maar ik ben geen dokter dus ik weet er natuurlijk niets van uiteindelijk Elk lichaam is anders en wat voor de een goed werkt, werkt voor de ander misschien niet en omgekeerd. Gewoon eens vragen en zien wat er kan gebeuren. Je kan natuurlijk ook altijd een second opinion gaan vragen bij iemand of zo, misschien dat die nieuwe mogelijkheden of inzichten kunnen bieden.

Laatst gewijzigd door bellaitalia; 8 juni 2015 om 09:37
bellaitalia is offline   Met citaat reageren