Discussie: Advies gevraagd
Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2005, 22:58   #1
Michelv
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2005
Berichten: 6
Exclamation Advies gevraagd

Ok ik zit er erg mee dat ik kaal word maar het ergste is dat et zo onnatuurlijk is en dat maakt het zo verot erg en pas 28

ik zit erg te denken aan Haarimplantatie welk soord maakt me niet zo veel uit liteken of geen boeie als me haar maar weer trug is.

het raare is de haaren die er nog zitten groeien als kool

Ik ben zelf van mening dat het bij mij niet van natuure komt maar van een operatie 10jaar geleden ben ik aan mijn rug geholpen onder narcose ik vroeg toen of er eigelijk bijwerking zijn van een narcose aan een zuster en ik zou nooit vergeten wat zij toen zei je kan haar uitval krijgen en nog wat dingen en promp paar weeken na dat ik thuis was vond ik haaren in me bed maar was toen een stuk jonger en nooit achterheen gegaan nu jaaren veder gaat het opeens wel heel erg hard 2 jaar geleden was ik nog voledig behaard op mijn hoofd zie de foto hoe ik er nu uit zie Zou ik uberhoud nog wat kunnen laaten doen aansprakelijk lijkt me niet van de orde dat zou toch nooit lukken ofwel?

Nou zou ik heel graag met iemand in contact willen komen die zelf ook geholpen is en misschien help mij dit een besluit doen nemen
beete advies hoeveel crafts dit zou kunnen zijn en de kosten en waar je dit het beste kunt laaten doen ?

Advies van persoon die het heeft laaten doen of kliniek maakt me niet uit



Michelv is offline   Met citaat reageren