Los bericht bekijken
Oud 20 september 2009, 23:48   #14
desteffen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Locatie: belgium
Berichten: 62
Beste Narcis

Jammer genoeg zijn deze resultaten enkel via de ingreep waarbij ze een reepje uit je voorhoofd wegsnijden en dan de de haargrens naar voor trekken.
Ik zie nu ook dat het voor mannen ook zo gedaan kan worden, maar toen ik in 2004 mijn haartransplantatie liet uitvoeren was er nog niet veel sprake van deze methode.
Bij een haartransplantatie moet u er zeker vanuit gaan dat u heel wat grafts nodig zult hebben om een natuurlijke dichtheid te gaan evenaren en zeker als het tussen 1-3 cm naar voor zou moeten gebracht worden.Hoe dan ook met zowel fut als fue dient u zeker een jaar te moeten uittrekken om resultaat te zien en te beoordelen. Uiteraard zal u nog langer moeten wachten tot het haar de gewenste lengte heeft bereikt en zien of u nog een tweede ingreep nodig heeft.
Indien deze ingreep destijds aangeboden zou worden zou ik deze zeker hebben overwogen omdat je onmiddellijk resultaat hebt, en weet dat de dichtheid de natuurlijke dichtheid is, de kostprijs minder dan 1 ht is.
Uiteraard komt er een litteken aan te pas; maar zoals u kunt zien valt dit praktisch niet op omdat het litteken juist tegen de haren aanligt dus indien het wat onregelmatiger lijkt kan er altijd een kleine sessie plaatsvinden via fue of gewoon concealer gebruiken wat het onmiddellijk verbergt indien het zou opvallen.Echter is de kans op een lelijk litteken bij een fut groter dan bij dit soort ingrepen omdat de spanning en beweging in de hals veel sterker is dan de haarlijn waarbij nauwelijks spieren bewegen en dus ook weinig spanning op staat waardoor dit gebied beter kan helen.
Een fue is uiteraard ook een mooie oplossing maar duurt langer en er is vaak een tweede ingreep nodig om een natuurlijke dichtheid te gaan creeeren.
Ik wens u alvast veel succes verder.
__________________
2004: haartransplantatie laser aesthetics 1200 grafts
2009: haartransplantatie aesthetic clinic 2800 grafts

minoxidil 5%: 2maal daags
Nizoral shampoo: dagelijks
sporten
multivitaminen:3 pillen per dag
desteffen is offline   Met citaat reageren