Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2020, 19:59   #28
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
Gisteren was ik precies 1 maand geleden 'geopereerd', in dit geval was ik 32 dagen postoperatief. Tijd voor een kleine vergelijking. Aankomende vrijdag ga ik naar de kliniek voor de 1 maand postoperatief controle.

Alles gaat me voorspoedig af. Ik heb mijn haar nu één keer geschoren met de tondeuse, maar niet het transplantatie gebied.
Heel graag wil ik het geheel zo kort mogelijk houden de aankomende 2-3 maanden, zodat het daarna allemaal in één keer mooi kan groeien.

Ik ervaar geen pijnklachten meer. Mijn transplantatiegebied begint vanaf een aantal dagen iets minder gevoelloos te worden, maar is het dus nog wel. Mijn donorgebied jeukt op sommige plekken nog wel af en toe. Ik vind het niet hinderlijk.

Verder smeer ik op het transplantatiegebied 2 maal daags calendulanlotion tegen de rode huid. Ik heb het idee dat dat wel goed helpt.

Ook ben ik (weer) herstart met Finasteride tabletten. Minoxidil ben ik nog niet gestart. Ik twijfel of ik dat weer ga doen. Ik vind het niet ideaal om daar 2 maal per dag aan te moeten 'denken' in de toekomst. En aangezien ik vind dat je het moet blijven doen als je eenmaal begint... Wat vinden jullie?

De foto's zijn links op de dag van de haartransplantatie en rechts gisteren, precies 1 maand postoperatief.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1maanda.jpg‎ (27,2 KB, 390x gelezen)
Bestandstype: jpg 1maandb.jpg‎ (146,5 KB, 428x gelezen)
dutchrobh is offline   Met citaat reageren