Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2005, 23:08   #63
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Ik weet ook niet hoe het precies zit natuurlijk. Zoals jij het nu zegt kan het natuurlijk ook zijn. Ik denk het echter niet. Sowieso verhoogt een AR-blocker als spiro het testosteron niet, wat de upregulation al aardig in de hand kan houden. Daarbij zal spiro sowieso AR blokkeren, ik denk niet dat het lichaam hier snel averechts op zal reageren.
Nadat ik die tekst vd week nog ns had doorgelezen, kwam ik tot dezelfde conclusie als jij. Daarbij, een "verdoofde" receptor werkt, gewoon niet, of het er nou tien zijn of honderd.

Waar ik wel mn twijfels over heb, is de opmerking dat mannen die aan prostaatkanker leden en tevens aan rh, gecastreerd zouden worden... Als je die lijn doortrekt, zou je moeten weten welke middelen bij personen die prostaatkanker hebben, worden gebruikt. Zijn dat AR-blockers, zoals spiro, flutamine, e.d. dan weet je ook dat die bij RH geen goed zullen doen... Bij gebruik van fina of duta bij deze ziekte, kun je er van uit gaan dat Procters' opmerking over castratie juist op patienten met deze middelen zou slaan..
Citaat:
We snappen allemaal waarom hij er baat bij heeft om dat te zeggen, maar de feiten wijzen op een ander verhaal. Ik geloof zeker in het bestaan van significante RH.
Bedoel je hiermee feiten uit de wetenschap of het feit dat de meeste artsen zeggen dat receptoren zich inderdaad aanpassen/ vermenigvuldigen? Het lichaam zit toch vol met receptoren? Een simpel antwoord moet dus te vinden zijn.
Citaat:
Heb een paar keer over de mail contact gehad met Dr Proctor, en iedere keer wist hij geen 'decent' antwoord te geven op mijn vragen. Het bevalt me ook niet dat hij in zijn paradepaardjemiddel, Proxiphen, zomaar spiro en minox bij elkaar mikt, terwijl iedereen weet dat dat niet goed gaat. Het wekt bij mij een 'kip-zonder-kop'-idee.
Interesting! Ik heb 'm ook een mail gestuurd met wat vraagjes. Ben benieuwd wat hij te melden heeft....
Ah, Proxiphen, op buitenlandse forums kijkt men daar met grote ogen naar. Sommigen denken dat het hét wondermiddel is. Alleen.... bijna niemand kan het betalen.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren