Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2005, 11:15   #74
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roland
Hoi Vince,

een beetje voorbarig, maar krijg je al een idee wat het stoppen met de fina en de topicals met je doen? Wordt je haaruitval nu aanvankelijk niet enorm? Ik zit in precies hetzelfde schuitje, dus ik denk ook om er eens even mee te stoppen. Echt k@t gewoon...Maarja, beter stoppen als met dit gekloot doorgaan denk ik. Dan maar weer wachten op iets anders.
Wat ik overigens wel zou willen weten, of je RH niet zou kunnen laten meten. Bijvoorbeeld je DHT-niveau of je testosteron. Kan dit gewoon bij de huisarts? En zou die vast kunnen stellen of deze waarden misschien ver dan bovengemiddeld zijn?

En zijn er meer mensen die al eens gestopt zijn met het gebruik van Fina en/of topicals en wat zijn hun ervaringen?

Roland
He Roland,
Hoe lang gebruik je al fina en wat zijn je resultaten?

Ik denk dat als je je bloed wilt laten onderzoeken dat je dat 't beste kan doen terwijl je nog aan de fina zit. En dan eventueel een paar maanden nadat je gestopt bent. Je kunt die zaken die je noemt, dht, test. inderdaad bij je huisarts laten meten. Maar voor zover ik heb begrepen, zijn er voor dht niet echt marges vastgesteld. Je zou die resultaten dan moeten vergelijken met een later onderzoek en vervolgens daar je conclusies uit trekken...

Verder zou het goed mogelijk zijn dat een topical AR-blocker zoals bijv. Fluridil wél goede zaken voor je kan doen.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren