Los bericht bekijken
Oud 12 december 2018, 13:00   #14
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Hoi Dokter Eberson,

Leuk dat je ook hier reageert, lang geleden!

Ik begrijp niet wat je bedoelt met dat ik de nazorg niet goed heb op gevolgd, volgens mij ging dat prima? Bij de tussentijdse controle zag jij ook dat het haar heel "afrikaans" van structuur was, maar dat zou nog overgaan. En wat betekent onverwachte hergroei?

Helaas is het haar nog steeds extreem dik,zwart,dood, etc en vooral hardnekkig, want het blijft maar terugroeien, dat dan weer wel

De eindcontrole is er door pers omstandigheden niet meer van gekomen. Als jij een verklaring hebt waarom het bij sommige mensen en dus bij mij zo lelijk uitpakt dan hoor ik het heel graag. Ook voor anderen met hetzelfde probleem wellicht interessant. Bedoel je met corrigeren het verwijderen van deze haren? Als dat een mogelijkheid is dan kom ik graag weer eens bij je langs om een te bespreken, want het blijft helaas een vervelende issue.

voor de andere lezers: als dr Eberson niet heel mooie resultaten en tevreden klanten had gehad, dan had ik me daar nooit laten behandelen. En wat ik al eerder aangaf, bij iedere goede arts kan er wel eens iets mis gaan. Ik heb een aantal mensen gesproken met hetzelfde resultaat als ik, allen behandeld bij andere klinieken, met meestal zeer goede resultaten.

Een oplossing is heel welkom!
Ada is offline   Met citaat reageren