Los bericht bekijken
Oud 15 september 2020, 01:17   #864
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongen25 Bekijk bericht
Ik zit nu vier weken aan de RU (3%, premixed, van Actifollic). Na het 15 jaar met fina en keto (Rooscure, later Regenepure) te hebben uitgehouden, merkte ik vorig jaar dat dit niet meer genoeg was om de a achteruitgang te stoppen. Achteraf gezien had die achteruitgang al enkele jaren eerder heel geleidelijk ingezet, maar een knipbeurt en een sterke toename van shedding vorig jaar openden mijn ogen (wederom - net als 15 jaar terug). Mijn haarlijn was nooit het probleem (was altijd een NW1,5), mijn verlies concentreerde zich vooral diffuus bovenop. Enfin, nu is dat verlies weer terug van weg geweest En mijn haarlijn trekt zich ook terug- NW2 nu.
Kortom, het was ofwel accepteren dat het verval definitief zou doorzetten (als inmiddels veertiger is dat iets makkelijker te verteren dan vroeger..), ofwel iets aan mijn regime toevoegen. Aan duta en minox wil ik om diverse redenen niet beginnen. Dus viel mijn oog op RU58841. Ik weet dat het middel niet FDA-approved is, ik ken het enkele horrorverhaal, ik heb ook gelezen dat sommigen stoppen wegens mogelijke bijwerkingen. Toch zet ik mijn geld vooralsnog op een topische AA.
Na vier weken geen bijwerkingen vooralsnog. Na een week of 2 dacht ik dat mijn haaruitval was verminderd en dat het er bovenop voller uitziet, maar die conclusie was toch wat voorbarig.
Geen oordeel dus, nog. Wel kan ik concluderen dat mijn hoofdhuid in jaren niet zo gezond heeft aangevoeld.
Kun je er inmiddels iets meer over zeggen?
kalen=balen is offline   Met citaat reageren