Los bericht bekijken
Oud 23 december 2008, 15:05   #55
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool eigen keuze

niemand is hier verplicht om een haartransplantatie aan te gaan...
dit is volledig eigen keuze, dat er beperkt haar is, en er nog kan verdwijnen weet iedereen , als we dan toch kaal worden , dan heb ik liever nog 10 jaar haar en erna terug half/volledig kaal , dan binnen dik jaartje volledig kaal.... het is hoe je het bekijkt...
daarbij binnen 10 jaar van nu is die cloning al lang op de markt hoor en redelijk betaalbaar... dus zowiezo zal je hiermee een oneindige buffer hebben om het toekomstig verlies op te vangen....

kortom : mensen met HT moeten niet piekeren over later, er zullen oplossingen genoeg zijn...

mensen met negatieve instellingen over HT's hebben hier niks te zoeken , we weten goed genoeg de risico's....
ik neem je maar serieus als je zelf een HT hebt en er niet blij mee bent...

als je zelf je haarsituatie accepteerd , wat doe je hier dan op deze forum ? dit is toch voor mensen met haarproblemen die er niet mee kunnen leven en zodoende een oplossing zoeken op gebied van haarmiddelen of een haartransplantatie toch ??

ik ga ervan uit zolang je fina/duta blijft nemen , behoud je je haar ongeveer toch, de mensen dat niet blij zijn met hun HT hebben meestal niks genomen ... logisch dan dat de uitval gewoon verdergaat.... het is pillen slikken of kaal zijn.... ook met HT...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 23 december 2008 om 15:44
wesley1982 is offline   Met citaat reageren