Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2019, 08:31   #5
Sjakie_c
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Hi Minten,


Heel goed dat je deze discussie aanslingert. Ik ben zelf een enorme realist en ga zelf echt op onderzoek uit voordat ik dit soort radicale beslissingen neem. Ik raad ook iedereen aan om hetzelfde te doen. Al met al denk ik dat ik wel 5 jaar hierover nagedacht heb.



As far as HWI of elk ander bedrijf, sla je denk ik ergens in de oprichting een weg in; maken ze keuzes. Ik weet niet of ze 'dus' tegen zijn omdat ze er niet aan kunnen verdienen. Zolang zij goede resultaten behalen voor de klant tegen een gemiddeld tarief zal de klant tevreden zijn. HWI weet echt wel wat bepaalde effecten zijn van de diverse medicatie. Ik heb geen druk gevoeld om het wel of niet te gebruiken. Behalve dat ze het gedurende de behandeling in overleg willen afstemmen. Ze hebben er inderdaad een duidelijke mening over. Zelf blijven nadenken is dan het devies.


Qua zwaarte van de operatie heb ik het ook zeker te licht ingeschat. 4000 grafts is echt niet normaal veel, daar ben ik heel eerlijk over. Misschien is het wel een beetje overkill, aangezien ik alleen een soort brug wilde slaan tussen de dotjes haar aan de zijkanten. Dat het bovenop of op de kruin wat dunner is bij een man van rond de 50 is heel normaal en vind ik echt geen probleem. Ik heb geen moeite met ouder worden, voel me nog 24 en geestelijk 5. Het was echter een eenmalige actie en dus hebben we toch voor een eenmalige goede en flinke campaign gekozen.



Nu heb ik wat meer op de website hier zitten kijken en als ik dan de foto's vergelijk met andere foto's van Esteworld bijvoorbeeld (ongeveer zelfde aantal grafts), dan valt me toch echt wel op dat de dekkingsgraad van het geïmplanteerde gebied er veel voller uitziet bij mij. Ik heb geen klein hoofd overigens (uit mijn hoofd petmaat 60). Ik verwacht dus ook echt een serieus goed resultaat maar dat gaan we over 6 maanden pas echt goed zien.


Nogmaals bedankt voor je bijdrage.
Sjakie_c is offline   Met citaat reageren