Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2019, 17:02   #17
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur Bekijk bericht
Goedkoop is vaak duurkoop. Er zit ook verschil in duurzaamheid en dan doel ik op het uitlopen als het bijv. regent.
Ook het kruidvat heeft van eigen merk goedkopen kleur spray maar dat mag je echt niet vergelijken met Nanogen of Toppik
Succes

Hoi Hoi,

Vraagje:

Jij noemt deze merken niet voor niets denk ik. Je komt over alsof je er verstand van hebt, en dat zoek ik even.

Ken jij Volluma? - Is weleens van naam veranderd. Ik heb daarmee zo'n 25 jaar dagelijks een complete pruik op mijn kop gespoten.

Onlangs heb ik een haartransplantatie gedaan, en ik heb tijdelijk camouflage nodig. Volluma is echt niet slim nu. Al is het alleen al omdat je het er niet zomaar even uitspoelt. Die shampoo is echt funest voor mij nu. Bovendien heb ik in al die jaren niet de juiste kleur kunnen vinden. Het sloeg altijd rood uit. Op dit moment zou dat helemaal onhandig zijn, omdat ik slechts een gedeelte van mijn hoofd wil doen.

Dus ik zoek dus wat anders. Wat 'zachts'. Iets wat redelijk blijft zitten, maar er vrij gemakkelijk - zonder super-ontvettende shampoo - uit te spoelen is.
En WAARVAN DE KLEUR EEN BEETJE NORMAAL IS.

Van Volluma gebruikte ik licht-bruin, die dus rood uitsloeg. Andere kleuren klopten helemaal niet. Blond werd geel, en zwart paars. En soms echt niet een beetje ook. Het sloeg zelfs per spuitbus verschillend uit, tot enorm donker toe. Dan krijg je zo'n zwarte plek op je lichte haren.

Welke hair fibers zou ik - volgens jou - het best kunnen nemen wanneer ik zoek naar licht-bruin richting blond. En dan eerder (subtiel) de grijze dan de rode kant op. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Op plaatjes van Acxion - Dat is van Kliniek Veldhoven. Daar staat een licht-bruine kleur die ik bedoel.
Zo ook bij Febron, maar dat kun je hier niet zomaar krijgen zo lijkt. https://febron.com/febron-hair-loss-concealer/

Maar dat blijven plaatjes. En alles zomaar bestellen zie ik niet zo zitten.

Slaan Nanogen of Toppik ook rood uit dat je weet? Zijn die kleuren in het algemeen een beetje okay? Dus wanneer iemand blond neemt krijgt men - zoals bij Volluma - dan geen GEEL?

Begrijp je wat ik bedoel?

Want het zijn dure spulletjes om zomaar eventjes te proberen.
En dan is er ook nog zoiets of al deze merken wel werken.

Misschien kun jij - of iemand anders die dit leest - me helpen.

Bedankt
mohawk is offline   Met citaat reageren