Los bericht bekijken
Oud 21 april 2017, 18:26   #8
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Ik heb al omgekeerde mensen ook gehad : die dat net van het haarwerk afwilden en richting mhp gaan , de hoofdreden was vooral angst voor loskomen bij sporten en het onderhoud / kosten

Correct uitgevoerde mhp blijft grijs , het zal over de jaren gewoon steeds lichter worden... te diep geplaatst pigment kleurt dan terug wel net blauw

Voor sommige is een haarwerk de beste oplossing , voor andere is dan een ht of mhp weer de oplossing , ik stel me neutraal op hierin , mensen met wat inhammen raad ik eerder fue aan..

Dat van die hoofden hopeloos vol littekens heb ik ook al gezien ... naar mijn idee is een ht niet aangeraden zonder medicijnen te nemen (dit is die onopgevulde dun bezaaide hoofden waarover je spreekt)

Ik snap je bezorgdheid omtrend hoe sommige hoofden toegetakeld zijn , ik zie dit soms ook maar het ligt meestal bij de mensen dat zich onvoldoende informatie inwinnen voor ze aan iets beginnen... bij correct uitgepland plan kan je gerust ht , meds en mhp benutten zonder een haarwerk nodig te hebben... ik denk dat het eerder overkomt als marketing ondanks dat het goed bedoeld is (preventie) vandaar deze reacties van andere leden..
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren