Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2005, 18:42   #31
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Hallo Henk,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Haarmannetje,

Om als afgezant uit de ivoren toren te reageren op je eerste posting, waarom verwacht je dat de Webmaster een discussie zou aangaan?
En wat voor extra waarde geeft dat aan Haarweb voor jou.
In feite niets, maar het gaat mij om het principe. Voorheen speelde dit totaal niet bij mij. HaarWeb is voor mij een plaats om antwoorden te vinden op vragen omtrent de reden waarvoor ik hier in de eerste plaats ben: AGA. Echter, ik merkte iets op middels een topic en ja hoor... daar kwam Webmaster uit het fort met harnas, helm en speer en ook een behoorlijke dosis woede om vervolgens mij als een strenge leraar de les te lezen en verdere discussie onmogelijk te maken door mijn topic te sluiten en uiteindelijk te verwijderen. Dat heeft mij geprikkeld om hier verder over door te gaan, want ik vind zo'n actie echt niet kunnen. Kun je je daar nu echt niet in verplaatsen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Dat je het vervelend vind om een aantal dagen op antwoord te wachten, dat kan ik me voorstellen.
Maar hoe je het ook wend of keert, niemand is verplicht een pm te beantwoorden.
Dit meen je toch niet serieus? Natuurlijk zijn jullie daar wel toe verplicht! Jullie zijn HET aanspreekpunt bij problemen omtrent HaarWeb. En bovendien, in mijn specifieke geval, Webmaster heeft in mijn en door hem gesloten topic zelf voorgesteld dat we verder zouden praten via PM, dus dan mag ik toch al helemaal wel reactie verwachten, vind je niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Dat we eventjes geen nieuwe leden aannemen is ook vervelend. Maar je kunt zelf ook wel begrijpen, dat als er geen goede reden voor zou zijn dat we dit zeker niet zo zouden doen.
Ja, uiteraard, maar daar gaat het nu al niet eens meer om, Henk.
Haarmannetje is offline