Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2005, 23:56   #40
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik krijg het gevoel dat er gelukkig weer wat meer begrip begint te groeien op dit forum. Maar ondertussen blijft het probleem bestaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
(gericht aan Haarmannetje) Maar jij had niet echt een probleem, jij constateerde alleen iets.
Ik heb er persoonlijk nog steeds een probleem mee dat mensen die nu het forum voor een eerste keer zouden willen betreden de mededeling 'Sorry, registration has been disabled by the administrator' krijgen.

Ik herinner me nog mijn eigen eerste ergernis toen ik na stevig googlen op een pagina van haarweb kwam en zag dat ik me aan moest melden ... dat is al een hindernis. Pas toen ik voor de zoveelste keer op een pagina van Haarweb stuitte melde ik me daadwerkelijk aan ... ik meen zelfs dat ik in 2003 ook al eens op Haarweb was gestuit toen ik op het punt stond minoxidil te gaan proberen, maar toen vond ik het kennelijk te veel moeite me aan te melden. Ik heb er overigens alle begrip voor, het is gewoon een noodzakelijkheid om het hier leefbaar te houden.

Maar is het werkelijk niet mogelijk om van die melding iets van te maken in de trend van 'Het is tijdelijk niet mogelijk om u aan te melden. We werken eraan om registratie snel weer mogelijk te maken. Wij vragen uw geduld hiervoor en we hopen u zeer spoedig alsnog te kunnen verwelkomen op ons forum.' Of om dit op de startpagina op te nemen als het technisch niet mogelijk is die engelstalige kreet aan te passen ...

Misschien is het zelfs simpel mogelijk om het onvolprezen haarwoordenboekje los te halen uit de forumarchitectuur en er een link naar te verplaatsen, zodat de mensen toch een heel belangrijke informatiebron tot hun beschikking hebben.
AnthonieH is offline