Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2011, 11:40   #10
Belladonna
Mijn haar danst niet meer
 
Geregistreerd: 12 mei 2010
Locatie: Omg Eindhoven
Berichten: 28
Hallo

Hallo allemaal

We zijn inmiddels weer in een nieuwjaar begonnen zo ook mijn alopecia areata
De laatse week van het oude jaar ontdekte ik een nieuwe plek Links voor op mijn hooft zo beetje daar waar bij mannen normaal de inhammen beginnen.
Zal binnen kort foto plaatsen.
Achter in mijn nek is zowat al mijn haar al weg gegaan en ik merk ook dat het steeds hoger mijn hooft op kruipt.
Ik heb een usb microscoop gekregen van mijn man en zo kan ik zelf beetje bij houden hoe het nu is met mijn haar door de micro kan ik de kleine atenne haartjes zien en in de gaten houden hoe snel het gaat.



Wat moet ik nu ik ben 1 keer bij de dermatoloog geweest en die gaf me de diagnose alopecia areata en daar kon ik het mee doen de tijd zou wijzen hoe het zou gaan en ze dacht dat het wel mee zou vallen allemaal.
Nou bij deze het vald niet mee
Tot nu gebruik ik niks om dat niemand me kan zeggen wat wel helpt en wat ik moet doen.
Maar juist dat geeft me zo het gevoel dat ik dit alleen moet doen.
Eigenlijk wil ik naar de dokter gewoon zomaar zo dat hij kan kijken en wat hij moet zeggen weet ik niet maar ik wil dit niet in mijn eentje dragen.

Ik ben lid geworden van de aapv maar ik weet niet wat ik zocht bij hun .
Ik krijg wel elke keer da boekje binnen en dat voeld fijn maar doet ook pijn om te zien.
Zijn er mensen in de omg van Einhoven /Tilburg die evt zin hebben om is een keer samen koffie te drinken en te praten?

Groetjes Sandra
Belladonna is offline   Met citaat reageren