Discussie: ?¿? Pruik ?¿?
Los bericht bekijken
Oud 9 december 2004, 13:07   #7
Patriesje
Patriesje
 
Patriesje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2004
Locatie: Veenendaal
Berichten: 41
Hoi Hoi!

Hardstikke bedankt voor jullie reacties!
Ben zo blij dat ik niet de enige ben die met dit probleem zit!
Heb echt gigantisch veel van jullie reacties opgestoken en er aardig wat tips uit kunnen halen!
Ik heb m'n "nieuwe haar" tot nu toe alleen nog maar thuis op gehad, en 1x op de fiets (met een muts eroverheen..hahaha)
Ik moet echt nog ff wennen aan m'n eigen aangezicht..
De reacties die ik tot nu toe heb gehad van m'n familie zijn wel heel erg positief, maar toch blijf ik het wel een beetje eng vinden..
Ik weet dat ik gewoon niet zo moet zeuren en dat ding opzetten en klaar, maar het is toch wel ff moeilijk...
Heb zaterdag een bedrijfsuitje. en heb maar bedacht dat dat een mooie dag is om m'n nieuwe look te indroduceren op het werk..hahaha
Hoop inderdaad maar dat ik het er dan niet al te vaak moeilijk mee krijg!!
Want zoals Erica al zegt springen toch af en toe de tranen in me ogen..
Het is natuurlijk heel fijn dat er zo'n oplossing is als een pruik, maar toch is en blijft het niet je eigen haar!!!
Hoe hebben jullie eigenlijk de rest van jullie haar (tenzij je dat helemaal niet hebt) ik heb namelijk halflang haar van mezelf, en tot nu toe heb ik nog ong. de helft van m'n haar over...maar de achterkant van me pruik glijdt wel iets naar boven door het haar wat er nog zit..
En ik durf m'n haar er toch nog niet helemaal af te halen... krijg nou wel steeds opmerkingen of ik het opgeschoren heb (zoals gaberinnetjes vroeger deden) ben ook een gabbertje dus dat scheelt..hahahaha

Liefs Patriesje
__________________
Op dit moment eventjes lekker helemaal niets!!!
Patriesje is offline   Met citaat reageren