Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2013, 11:20   #3
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
haarlijn verlagen + inhammen verdichten, advies gevraagd!

Bedankt voor je reactie Kolonel!

Dus ik begrijp dat de geimplanteerde haren (over het algemeen) niet verschillen van structuur als de haren van de originele haarlijn.. Dit is voor mij zeker wel van belang!

Aangezien ik best wel veel haar heb (al draag ik het kort) en het mij vooral om de inhammen en het verlagen vd haarlijn gaat denk ik (als leek!) dat er bij mij niet een heel erg groot aantal grafts nodig zijn.
Ik heb begrepen vd mede-haarweb members in andere topics dat er voor (bij ieder natuurlijk verschillend!) opvullen vd inhammen ongeveer 250 grafts per kant nodig zijn.

Voor verlagen vd haarlijn las ik hier al eens de (gemiddelde) 20 cm vd haarlijn x 40 grafts per cm2 maakt 800.
Die 500 grafts (2x250) + 800 grafts komt dan samen op ongeveer 1300 grafts, verder zou ik het niet erg vinden als ze de haarlijn die ik nu heb nog met een iets hogere dichtheid bewerken.
Zelf kom ik dan uit op een aantal van ongeveer 1500 grafts (is er meer nodig dan natuurlijk meer).
Moet je bij dit aantal grafts echt je hele haar milimeteren of kunnen alleen de achter kant en zijkant gemilimeterd worden .
Al mijn haar milimeteren is voor mij (om optische reden haha) niet mogelijk, en aangezien ik de achterkant en zijkanten toch al opgeschoren draag heeft dit zeker de voorkeur!

Zou dit op basis van deze berekeningen een reele schatting zijn, begrijp dat zonder foto dit erg moeilijk te beoordelen is (krijg mijn voorbeeld foto niet geplaatst, maar dat laatste wordt aan gewerkt!)!

Ik ga Zondag 24 maart naar de consultdag van abc-clinics om advies te vragen aan dr de Reys, aangezien ik hier al een aantal positieve ervaringen van mede hw-members heb gelezen..
Ik ben benieuwd!

Aan alle HW-members alvast een goed weekend gewenst!
markr32 is offline   Met citaat reageren