Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2013, 22:19   #9
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Heb mijn inhammen laten opvullen en de haarlijn met ongeveer 1 cm verlaagd, ben er erg tevreden over. Als ik af en toe in de spiegel kijk, dan denk ik, het zou nog wel wat lager mogen, maar ik vrees anderzijds dat het dan TE laag wordt en het dan in de toekomst onnatuurlijk wordt.

Het is persoonlijk. Ik zou zeggen, kijk eens goed om je heen, op straat, in de supermarkt etc naar de haarlijnen van oudere mannen, dat heeft mij ook in mijn beslissing geholpen. Een behoorlijk deel van de bevolking is niet of nauwelijks kalend en heeft op latere leeftijd nog vrijwel dezelfde haarlijn als uit hun jeugd. ik vind dat zelf, i.t.t. wat vaak beweerd wordt, wel goed staan. Ik denk dat het pas onnatuurlijk wordt als je je haarlijn lager laat trekken dan dat hij ooit is geweest. Of is dat ook wat je bedoelt als je het hebt over de 'oorspronkelijke haarlijn' verlagen ? Bij mij is de haarlijn momenteel dus na verlaging nog steeds iets hoger dan dat hij ooit is geweest (ik denk een kleine halve cm). Misschien dat ik 't bij een volgende transplant nog eens met een paar mm zou verlagen, maar ik overweeg niet om lager te gaan dan dat hij ooit is geweest, denk dat het dan wel onnatuurlijk gaat worden.

Laatst gewijzigd door Arashi; 20 maart 2013 om 22:40
Arashi is offline   Met citaat reageren