Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2013, 23:40   #10
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
haarlijn verlagen + inhammen verdichten, advies gevraagd!

Harbour, Kolonel en Arashi bedankt vd reactie!

Harbour: ik begrijp wat je bedoelt met: "En zouden meer kunnen verdienen", dit weeg ik zeker mee in mijn besluit!

Kolonel:
-Heb jij je oorspronkelijke haarlijn (lees: zoals hij "vroeger" op zijn laagste punt was) een halve cm laten verlagen, of bedoel je dat je je (iets) naar boven "gekropen" haarlijn met een halve cm (terug) hebt veraagd?

-Je hebt het over een "5 vinger regel", de "regel" die chirurgen aanhouden is toch 4 vingers?

-Goed om te horen dat niemand iets heeft gemerkt van het verlagen.. Ik concludeer hier gelijk uit dat het er (dus) goed uitziet!

Arashi:
- Ik bedoel dus echt letterlijk de oorspronkelijke haarlijn 1 cm te verlagen (ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat mijn voorhoofd dan veel meer in verhouding is met de rest van mijn gezicht).

-Wat je adviseert over "kijk eens goed om je heen naar de haarlijn van oudere heren", dat ga ik de komende dagen eens doen!

Uiteindelijk wil ik het liefst wel mijn haarlijn verlagen, maar dit met een zo natuurlijk mogelijk ogend resultaat.
Het idee om de inhammen op te laten vullen maar toch een beetje kleinere inhammetjes te laten zitten (ter ondersteuning van het natuurlijke aangezicht) zal ik zeker voorstellen aan dr de Reys op mijn consult.

Zouden 50 grafts per cm2 voldoende zijn om de haarlijn te verlagen en er toch redelijk vol uit te laten zien?
De laatste jaren merk ik zowiezo wel dat mijn haarlijn voor best wel dunner is geworden, en mijn inhammen kunnen ook wel wat "hulp" gebruiken..
Als je het jezelf kunt veroorloven en je hebt het er voor over, waarom zou je er dan niks aan laten doen?

Alvast bedankt heren!

Mvg Mark
markr32 is offline   Met citaat reageren