Los bericht bekijken
Oud 3 november 2018, 19:33   #3
Eva1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Hai Nicolaas,

Bedankt voor je reactie! Er zijn 2 keer huidbiopten van mijn hoofdhuid kruin genomen, de eerste keer was er niets te zien, de tweede keer sebboroisch eczeem. (waar ik nu dus nooit meer vanaf ben gekomen).

Hoe kan herpes simplex zich manifesteren?

Ik ben ook twee keer bij een internist geweest en die heeft volgens mij alles bekeken mbt autoimmuunziekten. Ik ben ook meerdere keren bij neurologen geweest (zagen geen afwijkingen) of een orthopeed (zag ook geen afwijkingen)

Alle vitaminen ed zijn idd meerdere keren bekeken. Enige waar ik nu op wacht is uitslag van mn B12 want na vorige keer een waarde van 300 ben ik bij gaan slikken en ben ik benieuwd of dat heeft gewerkt.

Ik heb die cortisonen idd wel veel gebruikt. Wel ook met periodes van rust ertussen. Nu ben ik ook weer even gestopt. Het lijkt voor mn eczeem allemaal niet uit te maken.

Het gekke is dat het kraken van mijn nek ook lijkt te reageren op de manier waarop ik mijn haar draag.... En die kruinen die dus heel heftig alle kanten op gaan vooral de andere kant dan mijn natuurlijke manier van dragen zorgen ook voor veel last van hoofdhuid.
Eva1 is offline   Met citaat reageren