Los bericht bekijken
Oud 28 november 2005, 10:04   #2
kattemie
I am not my hair
 
kattemie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 173
Hé Bas, welkom op Haarweb.
(Heb je trouwens naast last van haarverlies ook last van slapeloosheid? Wat een tijd om achter de compu te zitten... )

Mijn naam is Karen, ik ben 36 jaar en ik weet sinds oktober vorig jaar dat ik AA heb. Wat begon als twee kale plekken achter op mijn hoofd, is inmiddels uitgegroeid tot een enorme plek, die ongeveer de helft van mijn hoofd bedekt (of juist niet dus... eigenlijk... ). Omdat het inderdaad voor een vrouw wat minder vanzelfsprekend is om de tondeuse er overheen te halen, heb ik een gedeeltelijk haarwerk aangeschaft, dat nu helaas wel al weer te klein aan 't worden is. Maar ik kan me er mee redden en als je niet weet dat ik AA heb, zie je er niets van. En daar was het me om te doen, want ik had echt geen zin in starende blikken...

Ik ben benieuwd wat de dermatoloog je zal vertellen. Die van mij (in het UMC) was geen enkele hulp; inmiddels zoek ik mijn weg door het alternatieve circuit, helaas tot nu toe tevergeefs.

Ik hoop dat je hier op Haarweb zult vinden wat je zoekt. Iedereen zit altijd vol goede raad en adviezen en support. Dus welkom en veel plezier!

Karen
kattemie is offline   Met citaat reageren