Los bericht bekijken
Oud 7 december 2005, 19:31   #3
jeroen73
jeroen
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Locatie: Gent
Berichten: 7
ik had ook 4 kale plekken

Hey bas, ik herken een beetje van je nochelante houding toe ik destijds ook 4 kale plekken + een paar in mijn baard had. bij mij was het ook zo dat er 1 was die in omvang steeds toenam. tot de grotte van mijn hand. maar toen er donshaar en ook weer haartjes groeide in mijn eigen haarkleur ging stopte bij mij het groter worden van de plek.
1 plek in mijn nek bleef wel nog een tijdje groter worden. maar gek genoeg ( ik maakte me wel zorgen ) maar ik dacht ach wat de fuck ik kan me altijd nog gewoon kaal scheren ... ik was allang blij dat ik verder nog gezond was.

nu heeft bij mij een breuk in een vrij destructieve relatie, waarin ik alles wat echt belangrijk was voor mezelf opgaf voor de "relatie", ervoor gezorgd dat ik in vele opzichten mijn kracht weer vond. ergens anders op dit forum heb ik mijn verhaal gedaan. Precies toen het met mij weer beter ging is in enorm tempo mijn haar terug gegroed, zodanig dat ik denk ... dit kan geen toeval zijn.

misschien herken je wat, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat je haar weer net zo rap terug komt als het bij mij deed.

gek ik weet zeker dat het me ook nooit meer gaat overkomen zo sterk voel ik me nu. t is daarmee dat ik erover ben gaan schrijven. maargoed ik kan me de scepsis van anderen hierover levendig indenken

Jeroen
jeroen73 is offline   Met citaat reageren