Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2015, 08:19   #46
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foggy Bekijk bericht
@hairpilot

Alstu en ga er maar voor zitten.. stuk voor stuk onafhankelijke onderzoeken die de schadelijkheid en bijwerkingen aantonen van het gebruik van Finasteride producten.http://www.pfsfoundation.org/published-research/

ik voel me geen messias die jullie wil behoeden. Ik heb al in een eerdere post aangegeven dat het mij opviel dat er in Nederland weinig bekend is over de bijwerkingen van fina en dat ik hier graag de discussie over opgang breng. Voor diegene die wel te maken hebben/krijgen met deze bijwerkingen is het namelijk geen pretje om hiermee te leven. En misschien hebben veel van jullie geluk hier en gaan de neveneffecten en bijwerkingen jullie voorbij. Maar ik kan je garanderen dat er ook een hoop meelezen en mijn verhaal helaas in zichzelf herkennen, is het nu niet dan zeker later.

En als jij ervoor kiest om alles naast je neer te leggen is dat jouw goed recht. Maar ik hou er niet van om neergezet te worden als leugenaar of paniekzaaier door iemand zoals jij die net 2 regels gelezen heeft en denkt daarom zijn ongefundeerde mening over mijn situatie te moeten geven.
Ik zelf heb eigenlijk nooit iets bijzonders aan mijn lichaam gemerkt in de 10 jaar dat ik alweer finasteride slik. Maar ook ik overweeg al een hele tijd om er helemaal mee te gaan stoppen. Vooral omdat ik misschien toch wel bijwerkingen heb, die misschien veel later pas aan het licht gaan komen, wat je terug ziet in sommige studies uit je geposte link.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren