Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2015, 22:59   #58
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
Hey foggy,

Ik heb het doorgenomen, Bij Tsahin heb ik wel het idee dat er iets mis is met zijn hormoonbalans, bij jou echter niet zo, die indruk heb ik ervan.

Het is zoals anthonie het eerder in deze topic ook zei, je slikt fina en als er iets gebeurt dan is fina de boosdoener. Je geeft ook in een van je posts aan dat je softdrugs hebt gebruikt, een tijdlang, softdrugs, vooral op lange termijn kan serieuze schade aanbrengen op de hersens.

Dat terzijde, wat betreft propeciahelp, ik heb nog met paar vrienden erover gehad die wat deskundiger zijn als ik, ze beweren dat die website toch een beetje gekmakerij is en dat je niet alles moet geloven wat daar vermeld wordt.

Interessant detail is toch wel dat mensen met brain fog grotendeels impotent zijn en\of last hebben van seksueel disfunctioneren, gelukkig heb jij daar geen last van, zegt ook iets.

Ik ben benieuwd naar wat de artsen te zeggen hebben, je maakt me nieuwsgierig eerlijk gezegd. Mocht je in NL niet goed geholpen worden, het schijnt dat NL artsen niet zo goed zijn in hormoonbehandelingen, kan je mij altijd nog wel een mailtje sturen. Ken wat sporters die in Belgie behandeld en gecontroleerd worden. Anders vraag ik wel even contactgegevens van hen voor jou, mocht het zover komen.

suc6 en beterschap in ieder geval!
Wilde even zeggen tegen Kalekop28 : Respect dat je hun wilt helpen!
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren