Discussie: Jeuk?!
Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2005, 12:46   #5
Juffie Judith
Judith Mom
 
Geregistreerd: 24 april 2005
Locatie: Ik woon in Montfort
Berichten: 109
jeuk

Hoi Joris.

Inderdaad heb ik ook vaker gemerkt dat ik jeuk krijg op plekken waar later mijn haar uitvalt, maar ik heb vooral gemerkt dat ik jeuk krijg waar ik later mijn haar terug krijg. Ik doe hier verder niets mee, omdat bij mij de jeuk niet zo erg is dat ik er geirriteerd door wordt. Ik begrijp dat dit bij andere anders kan zijn.

Verder heeft Annelies je al heel veel informatie over AA gegeven. Hier kan ik verder weinig aan toevoegen. Het is inderdaad een aandoening waar men niet veel van afweet en waar men weinig onderzoek naar doet. Dit omdat niet zo ontzettend veel mensen het hebben en het lang niet zo bekend is als ernstige ziektes of kanker. Mijn huidarts heeft er wel onderzoek naar gedaan. Hij ging hiervoor naar een ziekenhuis in Rotterdam. Hier heeft hij een keer mijn haarwortels onderzocht. Hij heeft hiervoor rond mijn plekken 100 haartjes uitgetrokken en geprepareerd, maar hier kwam verder weinig uit. Omdat ik verder weinig aan de huidarts heb en hij me geen nieuwe informatie kan geven kom ik er niet meer zo regelmatig. Wel heeft hij mij beloofd, net als mijn huisarts, om mij op de hoogte te houden. Misschien ben ik te goed gelovig, maar tot nu toe heb ik niets gehoord.

Veel sterkte en succes!

Groetjes Judith.
p.s. ik denk altijd maar zo, er zijn ergere dingen die je kunt hebben!
__________________
GOD BLESS YOU
Juffie Judith is offline   Met citaat reageren