Discussie: FUT vs FUE
Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2008, 23:43   #40
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Toen bij mij het scalpel werd aangezet bij mijn strip operatie voelde ik welliswaar geen pijn, maar wel een ongelooflijke misselijkheid die over mij kwam. Het bloeddrukapparaat gaf ook meteen een fikse daling aan van mijn bloedruk, een heeeel akelig gevoel. En dan nog die stank van het dichtschroeien van de bloedvaten en het knetterende geluid van de cogulator.
De echte pijn begon een paar uur nadat de behandeling gedaan was en de lokale verdoving verdwenen, vanaf dan was het pijnstillers slikken ... ik moet er niet meer aan denken.
Beste Beverotti,
Zoals jij het hier beschrijft denk ik dat niemand ooit nog een FUT wil laten doen ,mijn ervaring is heel anders geweest en zal er nooit voor terug deinsen om weer een FUT te laten doen.

Een paar kleine prikjes werden in mijn achterhoofd gezet en ben ook totaal niet misselijk geworden toen de scalpen erin werd gezet, in no time had Feriduni er een strip uit van oor tot oor ,geen daling in mijn bloeddruk, 3 bloedvaatjes werden dichtgeschroeid en ik rook helemaal niets , hechten was ook zo klaar,s`avonds toen ik thuis kwam kreeg ik net als alle andere ook napijn in mijn achterhoofd waar de strip was uitgenomen, ik heb maar een pil hoeven te gebruiken en dat was alles, ik blijf erbij dat het gewoon een hele prettige operatie was en totaal niets voorstelde.

Dus dit is mijn ervaring en als mensen niet genoeg geld hebben voor een dure FUE een FUT zeker aan te bevelen is + je hoeft je eigen niet helemaal kaal te scheren waardoor je maanden voor joker loopt.
In mijn omgeving heeft niemand iets gemerkt van mijn FUT operatie en vind een HT erg persoonlijk en wil beslist niet dat andere mensen dat weten, met een FUE had ik dit niet kunnen verbergen.

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 17 maart 2008 om 23:48
blizzard is offline   Met citaat reageren