Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2008, 15:59   #65
Robina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 1
Ik ben wel zeer tevreden over New look

Hallo Allemaal,

Ik heb op 27 juli op de zwarte markt in Beverwijk een haarverlenging laten doen.
Ik had ze eerder gezien op een beurs en deze plaats was voor mij het dichtste bij.

Mijn haar is tot op mn kont verlengd en het is nog steeds heel mooi.
een lange rode bos haar heb ik (weer)

Ik heb tot 3 jaar geleden altijd zulk lang haar gehad van mezelf.
en het wilde niet meer lekker groeien nadat ik het heb afgeknipt. zo'n spijt van, miste mn haar! dus toen ik dit zag was ik snel om! en het bevalt me prima, ben er zeer gelukkig mee en mn vriend vind t het prachtig!

Mijn eigen echte lange haar had ook altijd heel veel verzorging nodig, want het krult en kroest wat van zichzelf. dus goede shampoo en borstel en producten gebruiken.

en dit nep haar heeft dezelfde verzorging nodig. gewoon goede spullen, ik was het bijna elke dag, iig om de dag. het droogt wat langzaam, maar dat komt omdat het lang is, vroeger duurde dat ook altijd uren. je kan het gewoon föhnen, maar ik laat het leievr aan de lucht drogen, beter voor mn eigen haar. en ik moet het vaak borstelen ja, maar mn eigen echte haar van vroeger moest ik ook 5x per dag kammen en op de fiets in een staart omdat het anders alle kanten opstond erna.

Het lijkt net mn echte haar, ik krijg er veel complimenten over. het zit goed vast en ik vond de service op de zwarte markt goed, wel wat chaotisch omdat het er erg druk is. ik kwam laatst iemand tegen in de kroeg die ik 5 jaar niet meer gezien had en die zei tegen me:"je hebt nog steeds dat mooie lange haar."

en de puntjes gaan een btje pluizen idd, maar dat doet mn echte haar ook. het lijkt wat dat betreft op mijn eigen echte haar van vroeger.

Al met al, ben ik tevreden tot nu toe.

tips voor dit haar:
was het vaak, gebruik altijd crémespoeling!!!! en veel ook in de onderkant!
koop klein borsteltje voor in je tas, kan je het af en toe ff doorborstelen (dat deed ik met mn echte haar ook altijd al! zit het mooier)
gebruik goede producten geen eigen merk. ik gebruik altijd al Elvive van L 'oreal en dat doet het nu ook nog erg goed. ik gebruik verder serum voor in de punten van mn eigen haar en dat doet het nephaar ook geen kwaad en mousse tegen het pluizen van mn eigen haar. en dat smeer ik ook in het lange nephaar. met dat lange haar gaan je producten sneller op, maar dat is logisch. hoort erbij, ga niet bezuinigen op dat soort dingen als je voor een vermogen aan haar hebt aangeschaft!!!!
als ik ga slapen heb ik een vlecht in. had ik ook met mn korte haar, want ik word gek van los haar in bed. en dan klit je haar 's nachts niet ook. 's morgens loshalen en ff doorborstelen en klaar.

Ik zal een nieuw stukje posten als ik terug ben geweest voor het oopnieuw plaatsen met mn bevindingen dan.
voor als nog zit het prima dus hoop dat het voorlopig niet nodig is.

Ook heb ik na de eerste week (dan zit het erg straks op je hoofdhuid) geen jeuk meer gehad. het is nu los daarvan en zit goed stevig, je ziet het niet. wel de bovenkant voorzichtig borstelen, anders blijf je misschien hangen.

Goed, dit was alles wel wat ik te zeggen had.
Groeten Robina
Robina is offline   Met citaat reageren