Discussie: Succesverhalen!
Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2005, 17:17   #14
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Fijn om een keer iets positiefs te lezen!


Ik denk dat er zowiezo veel mensen baat hebben bij het gebruik van hormonen als medicatie, anders zouden ze niet door zoveel dermatologen worden voorgeschreven. Nederland is op dat gebied redelijk betrouwbaar, als een produkt nog te omstreden is, krijgt het niet snel zijn goedkeuring. Daarom zijn er ook veel medicijnen in andere landen allang op de markt terwijl Nderland nog lang op zich laat wachten. Dit vanwege de strenge keuringswetten en vanwege mogelijke rechtszaken. Net als bijvoorbeeld hetfinas gebruik bij vrouwen, veel dermatologen willen dit nog niet aan vrouwen voorschrijven omdat er nog te weinig onderzoek is verricht bij de vrouw. Als het wel word voogeschreven is dit meestal bij een particulier bedrijf waar je voor gebruik iets moet ondertekenen. Dit doen ze natuurlijk om zichzelf goed in te dekken.


Ik denk zowiezo dat mensen die veel succes hebben bij het gebruik van hormonen als medicijn tegen haaruitval niet snel op het haarweb zouden kijken, waarom zouden ze? Als ik geen haarprobleem zou hebben zou ik haarweb nooit ontdekt hebben.
sigur is offline   Met citaat reageren