Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2007, 18:40   #6
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Hoi Alyda,

Hartelijk welkom op de site. Ik denk dat je hoofdpijn binnen een paar weken wel zakt, het is waarschijnlijk nog het wennen aan je haarwerk. (Misschien zit ie tóch nog een tikje te strak, dat kan al voldoende zijn om echt zwaar hoofdpijn aan over te houden!). Kwestie van wennen denk ik en wat uitproberen.
Fijn dat je in ieder geval zo vlug een mooi kapsel hebt gevonden en er tevreden mee bent. (heb heel wat andere ervaringen gehoord die niet zo positief waren!). En dan erbij, je instelling is harstikke goed, je niet druk maken om je haar (makkelijk gezegd) maar het helpt inderdaad toch niet, die energie kun je dan beter in andere dingen investeren!

B.t.w. ik moet eerlijk bekennen heel vaak 'pruik' te zeggen. Ook ik vind het eigenlijk echt een ...woord en associeer het met iets denigrerends. Maar de pest is dat alle mensen in mijn omgeving dat stomme woord gebruiken en dat ik het zowat nietsvermoedend meer overneem. Ik ben ermee op gehouden om er continue met nadruk 'haarwerk' ervan te moeten maken. Mensen snappen het vaak toch pas als ze het zelf hebben. En ach nouja whatever. Soms noem ik t ding gewoon die ...badmuts. (heb van die buien )
__________________
Met AA is het onzekere het zekere

Ik heb haar met karakter, dat wil gewoon niet blijven zitten!
Annelies is offline   Met citaat reageren