Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2011, 11:25   #44
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieselll Bekijk bericht
Nog even foto van de grafts zelf net na de inplanting... Weet niet of de dichtheid beetje normaal zou zijn in combinatie met de huidige haren? Iemand idee?
Het is uiteraard zo, dat als alles gegroeid is, je nog geen geweldige dichtheid zal hebben. Je kan duidelijk de haren/grafts tellen. Maar je schreef zelf al dat je dat ook niet verwachtte. Bverotti liet eerder zien hoe een hoofd eruit ziet met hogere dichtheid. Dan is alles vrijwel ontelbaar en donkerder/bloederiger.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieselll Bekijk bericht
Ik geloof dus niet echt in het 'aantal grafts' vooraf te gaan vastleggen. Nu is je haar langer en je donorgebied dus goed bedekt maar als het bij de operatie afgeschoren is kunnen ze de situatie pas echt duidelijk zien lijkt me. Succes in ieder geval! ! !
Er is geen persoonlijk consult als je naar het buitenland vetrekt. Zowel jij als tommy hadden al een FUT achter de rug. Dat maakt het allemaal niet eenvoudiger. Heb je gewoon nog nooit een transplantatie gehad en je zou zoiets ondernemen, de kliniek kan het ook aan om veel te transplanteren, dan zou er geen enkel probleem moeten zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommy235 Bekijk bericht
he, allemaal

3000 ... denk je waarom raden ze hier dan van 1500- 2000 aan.
Wie is hier ? Ik ging overigens iets tekort door de bocht. Ik had eroverheen gelezen dat je al een FUT gehad had. Redenen kunnen zijn dat deze kliniek niet in staat is om veel grafts te transplanteren. Kan zijn dat ze al een slag om de arm nemen omdat je al een FUT hebt gehad, zoals dieselll al zei, of een combinatie van beide. Zij hebben je tenslotte wel gezien, maar hier in Nederland zie ik geen potentieel. Gho doet enkel kleine sessies voor veel geld en uit ervaring weet ik dat Transhair er een hele andere rekenmethode op nahoudt qua grafts. Verder moet je al helemaal niet in Nederand zijn. Ga naar Belgie op consult (prohair, feriduni, bisanga, devroye), wees verstandig.

Laatst gewijzigd door Lucky; 28 augustus 2011 om 11:28
Lucky is offline   Met citaat reageren