Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2008, 05:47   #118
Nishinakajima
HaarWeb lid
 
Nishinakajima's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 95
Bedankt voor alle adviezen. Ik denk dat ook op het moment het maximale dat ik kan doen, de keto voort zetten en maar afwachten hoe het er over maand(en) uitziet. Maar als ser.eczeem wel invloed heeft op haaruitval, maar niet over de kwaliteit van je haar, dan maak ik me wel terecht zorgen. Ik heb in jongere jaren ook wel last van roos gehad. Destijds was het met goed borstelen makkelijk weg te krijgen en kwam er maar een enkele haar mee. Al die tijd groeide mijn haar gezond door, als ik dan onbewust een laagje roos met me mee droeg dan groeiden mijn haren er grewoon doorheen.

Ik ben in oktober - november 5 weken van huis weggeweest en heb toen zo'n 8 weken of meer geen energy drinks meer gehad. Ik had sterk het gevoel alsof ik toen minder last had van haaruitval en ook die plekjes op mijn huid werden na verloop van tijd rustig. Het duurde wel een week of twee na het laatste blikje gedronken te hebben, maar daarna had ik ineens wat minder haar uitval tijdens het slapen en douchemomenten. Misschien ben ik het wel heel ver aan het zoeken, maar misschien ook niet en is er een verband.
Nishinakajima is offline   Met citaat reageren