Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2009, 05:04   #12
helhaar1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
't Kan ook zijn dat je daardoor 90 volle uren geen stress gehad hebt en daardoor minder of geen haaruitval.

maar het garandeerd zelfs volledige teruggroei

Wetenschappelijk bewezen: de zenuwen onder je nagels zijn verbonden met de zenuwen op je hoofdhuid en dan vooral haarvaten. door deze onder de nagel te stimuleren worden er langzamerhand haren gevormd op je hoofd. er zijn gevallen waar er zelfs haar groeit waar ze nog nooit haar hadden!

dit is een eeuwenoude oosterse techniek en wij zijn daar in de westerse wereld niet aan toe. ze proberen hier met dure middelen haar terug laten groeien, ja geld verdienen dus. Na 3 maand stopt het haarverlies en na 6 tot 8 maand is er 80 tot 100% teruggroei. Dit klinkt heel leuk, ik doe het nu 21 dagen en ik weet het niet. Het voelt gewoon goed! ik ben nu 300% gelukkiger ongeacht hoe ik er over 3 maanden tegenaankijk. Dat is toch een kleine investering? maar kijk eens op www.balayam.com of typ op youtube balayam in en dan de eerste hit. Hij legt het het beste uit. Maar ik ben zeer positief en ja waarom zou ik het dan voor mezelf houden aangezien ik weet hoe jullie je voelen. Succes.
helhaar1 is offline   Met citaat reageren