Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2019, 12:58   #1
hellow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2019
Berichten: 64
Geslacht:
Topische finasteride met nanoxidil.

Beste leden.

Hierbij ga ik een mooi experiment aan en wil dit graag met jullie delen!

Mijn verhaal in het kort:

Van finasteride kreeg ik al heel snel vervelende bijwerkingen dit heeft mij doen besluiten om te stoppen met dit middel na 3 maanden en naar alternatieven te gaan zoeken. Vanwege het geen zin hebben in bijwerkingen ben ik ook gelijk nanoxidil gaan gebruiken. (wellicht had ik eerst minoxidil moeten proberen... maar dit middel zegt dat er een kans is op frontale hergroei, verder heb ik geen last van kaalheid)

Sinds ik Nanoxidil gebruik zie ik frontaal al inderdaad vrij snel een beetje hergroei ontstaan. Nou heb ik mij goed ingelezen of je aan dit middel finasteride kan toevoegen, althans, of je het er gewoon bij kan voegen. Dit blijkt dus helemaal niet moeilijk te zijn, het is een kwestie van 1mg per 60ml nanoxidil of minoxidil.. Meer informatie staat ergens op de site https://www.minoxidilmax.com

Gezien het feit dat bijwerkingen snel optreden bij mij, wil ik topische finasteride gaan gebruiken en dit gaan mengen met nanoxidil om te kijken of het werkt en of het geen bijwerkingen geeft.

Ik zal maandag een begin foto plaatsen en elke maand jullie op de hoogte houden van de bijwerkingen en hergroei.
hellow is offline   Met citaat reageren