Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2017, 15:00   #16
Henkus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2012
Berichten: 15
Geslacht:
Update 21-10 ongeveer 10 maanden nu.
Had een kennis al een tijd niet gezien en moest die vorige week ophalen van Schiphol, zijn reactie was wel tof, "jezus wat heb jij ineens veel haar joh!" en dat zei die een paar keer, had ook zo'n beetje ongelovige blik in zijn ogen, zo van: hoe kan dit?

Zet er even een foto naast van mijn probleemgebied. Kan je het verschil zien.

Zijkanten en achterkant zijn nog steeds volledig dekkend. Dat was mijn donorgebied.

Zit er over te denken om mijn kruin na afloop van de herstelperiode nogmaals te laten behandelen, donorgebied is volgens mij nog uitstekend.
Met als doel de dekking daar iets te verbeteren.
Ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die het een 2e keer hebben laten doen.

Voor de duidelijkheid foto's geven toch een vertekend beeld helaas, in de werkelijkheid ziet het er echt beter uit.

Om het in conditie te houden was ik het nog steeds dagelijks met curegen en wissel het af en toe af met revita. Hoewel mijn haar met revita wel heel droog wordt. Verder elke avond 5 tot 6 pufjes curegen spray en dat verdeelt over het probleemgebied, dus voorkant, bovenkant en kruin. En 's ochtends een capsule multivitamine met o.a. biotine. Verder probeer ik minimaal 3x in de week te sporten.

Check regelmatig mijn haaruitval als ik wakker wordt en na het wassen en die is minimaal
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20171021_111109825_iOS.jpg‎ (68,0 KB, 384x gelezen)
Bestandstype: jpg 16-12-20-SITE02.jpg‎ (83,4 KB, 289x gelezen)
Henkus is offline   Met citaat reageren