Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2015, 07:24   #32
New@this
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Komt goed

Ook ik ben afgelopen november bij Salvatore geweest voor een nieuwe haarstuk. Daarvoor zat ik bij Echthaar Kliniek wat niet beviel. Ik heb behoorlijk veel research gedaan en heb verschillende haarwerkers gesproken en haarwerken gezien en gevoeld. Bij Salvatore voelde ik me gelijk op mijn gemak. We hebben alles goed doorgenomen en hij heeft inderdaad Delta Loyd aangeraden. Ook dat heb ik uitgezocht en naberekend. Verreweg de beste op dit moment. Anyway. Eind februari kon ik mijn haarwerk ophalen. Ik heb op aanraden van Salvatore gekozen voor Braziliaans haar omdat dat het meest in de buurt komt bij mijn eigen haar. Toen ik mijn haar zag was ik zooooooo blij. Mooi, lang, dik haar. Ik was in jubelstemming. Echt haar. Echt mooi haar. Ik ben nu twee maanden verder en ik ben nog steeds super blij. Elke week voer ik met plezier mijn haar ritueeltje uit. Het is een gedeelte van mijn leven geworden dat ik heb leren omarmen. Mooi haar maakt me zo zelfverzekerd. Astrid. Voor jou komt het zeker goed. Balen dat het fout is gegaan. Ik ben wel erg benieuwd naar je verhaal wanneer je je haar hebt. Groetjes
New@this is offline   Met citaat reageren