Los bericht bekijken
Oud 4 november 2015, 21:52   #21
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ImHam Bekijk bericht
Ik ben iets korter met mijn haarverlies bezig, maar het is de afgelopen jaren ineens vrij hard gegaan. Een kleine bijwerking van het vaderschap ben ik bang... ;-) Haren zijn nu echt wel kort (9mm). En gezien de eerste reacties ziet het er beter uit met een volle bos haar, hahaha! Maar geen probleem, daar ga ik aan werken. Heb nu een afspraak staan in Veldhoven en bij Eberson in A'dam. Knoop ga ik snel daarna doorhakken verwacht ik... Nu alleen nog zo timen dat ik me even een dikke week kan verstoppen voor zoveel mogelijk mensen en anders maar helemaal uit de kast. Hebben we immers weer jaren plezier van, nietwaar?

Ben overigens niet van plan medicatie te gaan gebruiken, dus geen Fina en geen Minoxidil. De eventuele gezondheidsrisicio's wegen mij niet op tegen de voordelen. Maar dat is persoonlijk, helemaal als je goede resultaten ziet snap ik dat je dat wel doet.

Nog wellicht een extra hart onder de riem: mijn vriendin zag net je foto van 7 dagen en haar reactie: "Hey, dat ziet er al best goed uit!" Succes de komende dagen, als de korsten weg zijn ziet het er vast meteen een heel stuk strakker uit! En het ergste heb je inmiddels gehad: the only way is UP!
Haha dank voor compliment!

Voor wat betreft Veldhoven kan je de topics van morgulsblade en mij volgen, maar over Eberson lees ik ook goede verhalen en zie ik mooie resultaten. Qua prijs zit die wat hoger in de markt vermoed ik.

Die dikke week heb je wel nodig is mijn ervaring. Uiteraard omdat je na een week pas mag wassen en dan langzaam de korstjes eraf gaan, maar ik merk zelf ook dat m'n lichaam toch even moet herstellen. Ik heb 1,5 week vrij genomen en ga maandag weer aan het werk. Volgens mij een prima periode!
Rico1986 is offline   Met citaat reageren