Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2019, 12:58   #9
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Ik denk dat het simpel is! Heel veel mensen zeggen gelijk het zijn multi grafts FOUT! Ik ben het er niet mee eens. Het is gewoon persoonlijk het blijft een haartransplantatie en je moet realistisch zijn. Je krijgt nooit meer je oude haardos die je gewend bent. Ik heb zelf een haartransplantatie gedaan en bij mij hebben ze ook multi grafts geplaatst aan de voorzijde het voordeel is wel dat je een meer haar dichtheid heb maar het valt inderdaad eerder op dat je haar transplantatie bent ondergaan! Ik heb er persoonlijk geen moeite mee dus dit is gewoon echt een persoonlijke kwestie als jij die haarlijn niet wilt zien zou je gaan ervaren dat je aan de voorkant toch meer inkijk in je haar gaat krijgen omdat ze daar geen multi grafts Geplaatst zijn!

Conclusie: we moeten stoppen met een oordeel geven over iemand anders haar transplantatie Want iedereen is op een andere manier weer tevreden met een bepaalde haartransplantatie
Bijzondere opmerking idd. Volgens mij is iedereen er intussen wel uit dat multigrafts in de haarlijn nooit mooi uitpakken omdat het er onnatuurlijk uit ziet. Idd krijg je nooit precies terug wat je had maar het helpt wel als het er tenminste natuurlijk uit ziet.
Mikeye is offline   Met citaat reageren