Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2005, 14:40   #238
Colinhos
Make Yourself
 
Colinhos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2004
Locatie: Holland
Berichten: 148
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik vind dat een zeer interessante vraag! Aan de ene kant denk ik dat we er ons dan inderdaad niet van bewust zouden zijn, maar aan de andere kant. Als ook dan veel waarde wordt gehecht aan het uiterlijk (in de media althans), dan vermoed ik dat er vroeg of laat mensen zullen opstaan die zeggen: "maar dat is helemaal niet belangrijk." Georgie zegt het goed: de wereld is ALTIJD aan veranderingen onderhevig en het is vrijwel onmogelijk dat een bepaalde fase voor altijd zal blijven bestaan. Dus als er een status is bereikt waarbij iedereen er precies zo uit kan zien zoals hij of zij dat wil, instantly, dan is dat maar voor een bepaalde tijd zo en zullen er uiteindelijk weer mensen zijn die zich tegen die situatie zullen afzetten.

Dat van die jaloezie snap ik niet helemaal. Bedoel je daar mij mee? Waarom zou ik jaloers zijn op de mensen in die programma's? Ik kan toch zelf ook besluiten om naar zo'n chirurg te stappen? Ik kan dat zo doen, huppa, morgenvroeg afspraak maken en binnen de kortste keren onder het mes. Ik doe het niet omdat ik er voor kies om het niet te doen. Dus waarom die jaloezie? Die mensen hebben naar mijn mening vooral problemen tussen de oren en die zouden op dat vlak geholpen moeten worden. (Ik heb het natuurlijk niet over mensen met een echte afwijking, maar die zie je ook nooit in die programma's.)
Met die jaloezie bedoelde ik jou niet, daar heb je totaal geen aanleiding toe gegeven Maar ik bedoelde dat meer in het algemeen. Ik zou het me VOOR KUNNEN STELLEN dat...
__________________
Extern:
- Weleda rozemarijn shampoo
- Denorex
- Rooscure

En uiteraard veel plezier maken en lol hebben in het leven!!
Colinhos is offline   Met citaat reageren