Discussie: Enzymtec
Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2011, 11:49   #57
xxjustme
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2011
Berichten: 1
Post

Ik ben vandaag begonnen met Enzymtec om beharing op mijn kin en bovenlip tegen te gaan. Ik heb al diverse methodes gedaan en ben al veel geld kwijt maar niets hielp. Ik ben onderzocht in het ziekenhuis of het geen hormoonkwestie is, dit omdat ik op advies van de lasersalon een verwijsbrief kon halen bij mijn huisarts zodat ik een vergoeding kon krijgen van mijn ziektekostenverzekering, maar na onderzoeken van dermatholoog en diverse bloedonderzoeken bleek dit niet het geval te zijn.
Ik kon in het ziekenhuis behandeld worden met laser, maar ik heb gekozen voor een schoonheidssalon.
Ik heb 15 behandelingen gehad (waar er maar 8 gepland waren) maar helaas is er geen resultaat geboekt.
Ik heb jaren met scheermesjes en pincetten op zak gelopen omdat ik me rotschaam voor mijn gezichtbeharing.
Nu ga ik deze methode proberen ondanks dit forum, omdat iemand die er zoveel last van heeft gewoon alle strohalmen aanpakt en hoopt dat het gaat helpen.
Ik zal regelmatig mijn ervaringen delen, en ja ook al is het maar dat de helft maar wegblijft..dan zal dat voor mij al een enorme opluchting zijn.
xxjustme is offline   Met citaat reageren