Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2015, 01:51   #27
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
Medical Travel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ellen Kramer Bekijk bericht
Waarschuwing voor Medical Travel Service

Tja, helaas ben ook ik slachtoffer geworden van de praktijken van Medical Travel Service.
In mijn geval betreft het een laserbehandeling voor mijn ogen.
Ik ben in november 2005 behandeld in Istanbul. Niets dan lof over de reis, het verblijf en de behandeling.
Mijn ogen waren uitstekend gecorrigeerd.
Echter, inmiddels zijn mijn ogen dusdanig achteruit gegaan, dat ik een herbehandeling wilde overwegen.(ik val in de 2%-categorie die een herbehandeling nodig heeft....)
Dus een telefoontje naar Medical Travel Service.
Ik werd doorverwezen naar Dunya Eye Clinic in Amsterdam. (die niets met hun te maken blijkt te hebben, maar daar kwam ik pas later achter)
Daar heb ik een vooronderzoek laten verrichten voor € 100,00 om erachter te komen of ik voor een herbehandeling in aanmerking zou komen.
Dat is het geval, maar Medical Travel Service geeft niet thuis.
Ze wijzen iedere verantwoordelijkheid af want ze zijn alleen reisbegeleider en nemen geen verantwoordelijkheid voor de medische ingrepen.
Het contact met de betreffende kliniek hebben ze verbroken, het contact met de behandelend oogarts ook, mijn dossier is niet te traceren.
Mij laat het dus met lege handen achter en alleen nog de mogelijkheid om opnieuw de volledige kosten voor een nieuwe ooglaser-behandeling te betalen, zonder aanwezigheid van mijn dossier van eerste behandeling.
Geen enkele verantwoordelijkheid of betrokkenheid bij de klant/patiënt is dus mijn ervaring.
Het minste wat ze hadden kunnen doen als ze zich betrokken zouden voelen, is mij in contact met de kliniek/oogarts brengen om het dossier in mijn bezit te krijgen, zodat ik vervolgens mij opnieuw zou kunnen laten behandelen. Nu is het risico van herbehandeling te groot.
Conclusie: als je toevallig in de categorie zit waar een onverwacht probleem is, dan ben je bij Medical Travel Service niet meer welkom.
WEES GEWAARSCHUWD DUS !!!
Oei en ik heb daar geinformeerd hoeveel het zou kosten voor een HT te laten doen maar ook bij Esteworld navraag gedaan en Esteworld zou heel goed zijn maar ik wacht nog af want ik moet nieuwe foto's maken van mijn donor omdat er daar kappen inzitten omdat ik mijn haar zelf heb afgeschoren en drie keer te diep geschoren daardoor was mijn donor afgekeurd door die kappen dus nu weet ik zeker waar ik moet gaan
patje70 is offline   Met citaat reageren