Discussie: Haarwortelonderzoek
Los bericht bekijken
Oud 16 december 2016, 22:34   #1
Ilonka68
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Question Haarwortelonderzoek

Net nieuw op dit forum, mijn naam is Ilonka, 48 jaar, maar helaas al jaren bekend met haaruitval.
Dit begon zo;n 10 jaar geleden na de geboorte van mijn dochter, en is in fasen meer of minder erg geweest. 1x haartransplantatie gedaan, maar de oogst was matig, dus dat traject had verder geen zin (afgezien van de belachelijk hoge kosten).
Daarna wel succes gehad met een 4 maandse behandeling met de dermaroller (bij een kleine kliniek in Naaldwijk). Dat kan ik op zich best aanbevelen, want na een jaar was mijn haar flink aan gegroeid.

Echter, nu na 1,5 jaar toch weer flinke haaruitval. En wil nu beter laten uitzoeken wat er aan de hand is. Bloedonderzoek bij de huisarts leverde destijds weinig op, omdat mijn bloedwaarden zogenaamd allemaal normaal waren (dat wil zeggen conform de standaard van de gemiddelde Nederlander).

Natuurlijk slik ik al alle mogelijke middeltjes, vitaminen ed. . Daarnaast is mijn haar heel snel droog en pluizig. Ik wil heel graag weten wat er nu van binnen uit nodig is om mijn haar weer gezond te krijgen (net als jullie allemaal).

Wie heeft er ervaring met haarwortelonderzoek of ander onderzoek en daarmee de passende behandeling gevonden en bij welke kliniek? Ik wil eindelijk eens de echte oorzaak vinden.
Ilonka68 is offline   Met citaat reageren